Nincs engedélyezve a javascript.
Irracionális Marketing

Irracionális Marketing

Viselkedésminták és traumák hatása a vállalkozásodra

Gondolkodtál már azon, hogy az egyiknek miért sikerül, míg a másiknak meg nem? Látszólag hasonló képességekkel és háttérrel rendelkező emberek akár telj...
Szállítás:
1-2 munkanap
Készleten
Eredeti ár:
6 490 ,-

Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Kötött ár: a terméknek az Árkötöttségi törvény alapján meghatározott legalacsonyabb eladási ára, melyből további kedvezmény nem adható.

Adatok
Raktári kód:
221866
EAN:
9786150197357
Megjelenés:
2024.05.22.
Kötésmód:
puhakötés
Oldalszám:
209
Nyelv:
magyar
Gondolkodtál már azon, hogy az egyiknek miért sikerül, míg a másiknak meg nem?
Látszólag hasonló képességekkel és háttérrel rendelkező emberek akár teljesen más utat járnak be az életben, attól függően, hogy milyen lenyomatok vannak a tudatalattijukban. Ezen lenyomatok egy részét örökölték, másik részét a környezetükből vették át, harmadrészt az őket ért hatások alapján alakultak ki és váltak belőlük hiedelemek és viselkedésminták.
Az Irracionális Marketing az a könyv, ami betekintést nyújt a vállalkozók pszichológiájába.
Egy forradalmi könyv, ami bemutatja, hogyan hatnak a viselkedésminták és traumák a vállalkozásunkra és a karrierünkre.
Az örökölt, felvett és kialakult hiedelmek, traumák és viselkedésminták meghatározzák az életünk minőségét, ahogy a karrierünket is.
Ahogy azt is, hogy milyen könnyedén, milyen módon vagy felfogásban tudjuk megteremteni életünk alapjait adó hivatásunkat és az ehhez kapcsolódó anyagi biztonságot. Ezek azok a tényezők, amik eldöntik életünk minőségét.
A szerző saját élményei, felismerései és példái alapján nyújt betekintést a tudatalattink működésébe a karrier területén. Rendszerezi, összefoglalja és gyakorlatokkal végigvezet minket a változás útján, hogy megleljük a saját válaszainkat, és könnyebben elinduljunk a nekünk szánt úton.
Szia! A nevem Hermes Zoltán. Közel 20 éve foglalkozom marketinggel, vállalkozással, és 15 éve meditációval, emellett egyéb buddhista gyakorlatokkal.
Ezalatt az idő alatt számos cég felfutását segítettem a pár milliós bevételi szinttől az akár milliárdos éves árbevételig.
Belülről ismerem a vállalkozói élet nehézségeit, mentális kihívásait és akadályait. 18 éves vállalkozói létem során voltam már szabadúszó, marketing vezető, pár fős marketing ügynökség, majd egy 24 fős cég tulajdonosa és vezetője. Karrierem során háromszor álltam már talpra egy-egy anyagi csőd után.
Vélemények
 
Hírek