Nincs engedélyezve a javascript.
Tanulásközpontú felsőoktatás

Tanulásközpontú felsőoktatás

A felsőoktatásban egyre többen teszik fel a kérdést: hogyan lehetnék jobb oktató? Mik a szakmai fejlődés hatékony útjai, keretei, feltételei?
Szállítás:
1-2 munkanap
Készleten
Eredeti ár:
3 290 ,-
Online ár:
2 764 ,-

Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Kötött ár: a terméknek az Árkötöttségi törvény alapján meghatározott legalacsonyabb eladási ára, melyből további kedvezmény nem adható.

Adatok
Raktári kód:
200936
ISBN:
9789634147909
EAN:
9789634147909
Megjelenés:
2021.
Kötésmód:
kartonált
Oldalszám:
228
Nyelv:
magyar
A felsőoktatásban egyre többen teszik fel a kérdést: hogyan lehetnék jobb oktató? Mik a szakmai fejlődés hatékony útjai, keretei, feltételei? A társadalom részéről is egyre határozottabban érezhető az igény a minőségi felsőoktatás iránt, amit gyakran a tanulásközpontúság jelszavával kapcsolnak össze.

Kálmán Orsolya a tanulásközpontú felsőoktatás árnyalt, sok szempontú megközelítését mutatja be saját, átfogó jellegű kutatása és a legfrissebb nemzetközi szakirodalom alapján. A felsőoktatás-pedagógiát gazdagító tudományos eredmények bemutatása mellett nagy hangsúlyt helyez arra, hogy könyve a felsőoktatásban dolgozó oktatók, illetve a fejlesztéseket tervező szakmai közösségek számára gyakorlati segítséget nyújtson.


Az egyetemi oktatás megújításának kulcsszereplői az oktatók. Ezért a kevert és fejlesztés alapú kutatási metodológiára is építő vizsgálatok fő kérdése: hogyan gondolkodnak az egyetemi oktatók a tanulásközpontú felsőoktatásról, saját tanításukról, szakmai fejlődésükről. A kötet kutatásai ezen belül foglalkoznak az oktatói identitás kérdésével, az oktatói kompetenciákkal, tanítási megközelítésekkel, a szakmai tanulás formáival és az oktatóközösségek tanulásának támogatásával.

Vélemények
 
Hírek