A B2B vállalkozások nem a lakosságnak, hanem más cégeknek adnak el. Az egyik legjobb piac, ha ismerjük az eladás fortélyait.
Mi mindent tudhat meg ebből könyvből:
? Hogyan lehetünk kívánatos partnerei egy vásárló cégnek?
? Egyáltalán, hogyan vásárol egy cég?
? Hogyan találjuk meg a legjobb vevőinket?
? Hogyan kell üzletet kötni egy céggel?
? Hogyan lehet eladni annak, aki folyamatosan lekoptat bennünket?
? Melyek a legújabb technikák a céges eladásban?
? Hogyan érhetjük el, hogy a cégek maguk jelentkezzenek azért, hogy vásárlóink lehessenek?
Hiánypótló anyag minden vállalkozónak, üzletkötőnek, cégvezetőnek, akik más cégeknek adnak el. Összefoglalja a modern marketing és eladási módszereket, és gyakorlatban alkalmazható recepteket kínál.
Kinek szól? Mindenkinek, aki a B2B szektorban dolgozik és így cégeknek ad el. Alapvetően a kis cégek jelentik a fő célcsoportot, akiknek ebben nincs gyakorlatuk, de a nagy cégek kereskedelmi osztályai is tanulhatnak új trükköket.
A B2B vállalkozások nem a lakosságnak, hanem más cégeknek adnak el. Az egyik legjobb piac, ha ismerjük az eladás fortélyait.
Mi mindent tudhat meg ebből könyvből:
? Hogyan lehetünk kívánatos partnerei egy vásárló cégnek?
? Egyáltalán, hogyan vásárol egy cég?
? Hogyan találjuk meg a legjobb vevőinket?
? Hogyan kell üzletet kötni egy céggel?
? Hogyan lehet eladni annak, aki folyamatosan lekoptat bennünket?
? Melyek a legújabb technikák a céges eladásban?
? Hogyan érhetjük el, hogy a cégek maguk jelentkezzenek azért, hogy vásárlóink lehessenek?
Hiánypótló anyag minden vállalkozónak, üzletkötőnek, cégvezetőnek, akik más cégeknek adnak el. Összefoglalja a modern marketing és eladási módszereket, és gyakorlatban alkalmazható recepteket kínál.
Kinek szól? Mindenkinek, aki a B2B szektorban dolgozik és így cégeknek ad el. Alapvetően a kis cégek jelentik a fő célcsoportot, akiknek ebben nincs gyakorlatuk, de a nagy cégek kereskedelmi osztályai is tanulhatnak új trükköket.