Nincs engedélyezve a javascript.
Csúcsra törők - Cégek, amelyek átformálták a piacot

Csúcsra törők - Cégek, amelyek átformálták a piacot

A vállalatok többsége a szabályokhoz idomul, és szinte soha nem tér le a megszokott útról. Nem így a csúcsra törő cégek, amelyek merészek, újítók és céltudatosak.
Raktári kód:
239619
Kötésmód:
keménytáblás
Oldalszám:
269
Szállítás:
1-2 munkanap
Készleten
Eredeti ár:
5 900 Ft
Kötött ár:
5 310 Ft

Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Kötött ár: a terméknek az Árkötöttségi törvény alapján meghatározott legalacsonyabb eladási ára, melyből további kedvezmény nem adható.

Árkötött termék
A hatályos jogszabályok szerint erre a termékre jelenleg maximum 10% árengedmény adható.
A vonatkozó jogszabály értelmében ezen termék esetében a borítóárból a megjelenést követő 365 napon keresztül nem nyújtható 10%-ot meghaladó kedvezmény. 2024. évi XIII. törvény 9. §
Adatok
A vállalatok többsége a szabályokhoz idomul, és szinte soha nem tér le a megszokott útról. Nem így a csúcsra törő cégek, amelyek merészek, újítók és céltudatosak.
Ebben a kötetben tizenöt olyan cég szerepel, amely szembefordult az uralkodó széljárással, hogy felforgassa a saját iparágát, sőt sok esetben az egész gondolkodásunkat. Sally Percy feltárja, milyen tényezők járultak hozzá a sikerükhöz, keresi a közös vonásokat, de nem receptet ad, hanem tényeket, adatokat, eseményeket elemez. Néha elég egy ötlet, hogy egy garázscég a csúcsra érjen, máskor dollármilliárdosok támogatására is szükség van. Olvashatunk többek közt az Airbnb, a Tesla, a TikTok vagy a Spotify kalandos és egészében eddig ismeretlen történetéről. Megtudhatjuk, hogyan térképezik fel a vevőik és a partnereik szokásait, miképpen állítanak az eredményesség szolgálatába különböző eszközöket és eljárásokat. Hogyan válik egy kisvállalkozás a világpiacot meghatározó céggé, miként érik el egyes látnoki képességű vezetők, hogy a munkatársaik az eltökéltség és az újító szellem révén újabb és újabb célokat valósítsanak meg?
Vélemények
 
Hírek