Nincs engedélyezve a javascript.
A Stephens-Sarlós-program 2.0

A Stephens-Sarlós-program 2.0

Továbblépés megrekedt egészségi, tanulási, viselkedési és kommunikációs problémákból

A Stephens-Sarlós-program gyorsan meghódította Magyarországot: a könyv első kiadásából három év alatt több mint 35 000 példány kelt el. A szerző a második, kibővített és átdolgozott kiadásban új kutatási eredményekkel és három fontos témakörrel egészítette ki a tartalmat.
Raktári kód:
239363
Kötésmód:
puhatáblás
Oldalszám:
800
Előrendelhető
Várható megjelenés:
2025.11.03.
Eredeti ár:
6 500 Ft
Kötött ár:
5 850 Ft

Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Kötött ár: a terméknek az Árkötöttségi törvény alapján meghatározott legalacsonyabb eladási ára, melyből további kedvezmény nem adható.

Árkötött termék
A hatályos jogszabályok szerint erre a termékre jelenleg maximum 10% árengedmény adható.
A vonatkozó jogszabály értelmében ezen termék esetében a borítóárból a megjelenést követő 365 napon keresztül nem nyújtható 10%-ot meghaladó kedvezmény. 2024. évi XIII. törvény 9. §
Adatok
A Stephens-Sarlós-program gyorsan meghódította Magyarországot: a könyv első kiadásából három év alatt több mint 35 000 példány kelt el. A szerző a második, kibővített és átdolgozott kiadásban új kutatási eredményekkel és három fontos témakörrel egészítette ki a tartalmat. A tudományos kutatásokra és gyakorlati példákra épülő kötet bemutatja, hogyan hatnak a le nem épült csecsemőkori reflexek a gyermekek érzelmi fejlődésére, viselkedésére és tanulási képességeire, és miként segíthetünk megszüntetni az ebből adódó problémákat.
A szenzomotoros, azaz az érzékeléssel és mozgással kapcsolatos fejlődésben mutatkozó zavar tünetei gyakran nagyon hasonlóak - így könnyen összetéveszthetők - bizonyos "címkézett" zavarokéval. Ezért azokat a problémákat, amelyeket (néha tévesen) figyelemzavarként, hiperaktivitásként, ADHD-ként, autizmus spektrumzavarként, mozgáskoordinációs zavarként, diszlexiaként, diszgráfiaként, diszkalkuliaként diagnosztizálnak, valójában gyakran a visszamaradt csecsemőkori reflexek, az elakadt szenzomotoros fejlődés okozzák. Ezekben az esetekben a probléma sokkal egyszerűbben megoldható, mint gondolnánk.
Ha idegrendszeri éretlenség áll a gond háttérben, a tünetek nagy része - sőt olykor a teljes probléma - bizonyos célirányos gyakorlatok végzésével megszűnik vagy jelentősen enyhül. Ily módon megszűnhet a székletvisszatartás, az éjszakai ágybavizelés, az indokolatlan szorongás/félelem, a beszédzavarok jó része vagy akár az ügyetlenség is. Természetesen nem egyik napról a másikra, hanem kitartó, rendszeres munka eredményeként.
A könyv azonban nemcsak az érintett gyerekek támogatásához nyújt segítséget, hanem jól használható a felnőttek és idősebb korosztályok számára is. Az élet későbbi szakaszaiban, különösen időskorban ugyanis a primitív reflexek újra aktiválódhatnak, jelezve, hogy az idegrendszer működése hanyatlásnak indult. A mozgás általában is, de bizonyos célzott mozgásformák különösen alkalmasak arra, hogy ezt a hanyatlást mérsékeljék, és elősegítsék az idegrendszer frissességének megőrzését - legyen szó bármelyik életszakaszról.
A kötet az elméleti háttér ismertetése mellett tünetcsoportokra és korcsoportokra lebontott gyakorlati programokat kínál, ezáltal valódi eszközt ad a szülők, pedagógusok, terapeuták, idősebbek kezébe, akik hatékony segítséget szeretnének kapni és nyújtani.
Vélemények
 
Hírek