Nincs engedélyezve a javascript.
Nyelvkönyvek nevelési potenciálja
A könyv a tankönyvkutatáson belüli, nemzetközi viszonylatban is csupán néhány évtizedes múltra visszatekintő nyelvkönyvkutatás első hazai kötete. Áttekintést nyújt a nyelvkönyvkutatás történetéről, ami hiánypótló a magyar szakirodalomban.
Szállítás:
1-2 munkanap
Készleten
Eredeti ár:
3 990 ,-
Online ár:
3 352 ,-

Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Kötött ár: a terméknek az Árkötöttségi törvény alapján meghatározott legalacsonyabb eladási ára, melyből további kedvezmény nem adható.

Adatok
Raktári kód:
221800
EAN:
9789636460570
Megjelenés:
2024.06.06.
Kötésmód:
puhatáblás
Oldalszám:
212
Méret [mm]:
158 x 226 x 30
Nyelv:
magyar
A könyv a tankönyvkutatáson belüli, nemzetközi viszonylatban is csupán néhány évtizedes múltra visszatekintő nyelvkönyvkutatás első hazai kötete. Áttekintést nyújt a nyelvkönyvkutatás történetéről, ami hiánypótló a magyar szakirodalomban. Új nézőpontból közelít a nyelvkönyvekhez: a nyelvkönyvet a nevelés eszközeként vizsgálja. Alapvető célja ráirányítani a figyelmet arra, hogy a nyelvkönyvek nem csupán egy idegen nyelv nyelvi elemeinek rendszerezett, didaktikai apparátussal támogatott tárházai, hanem egyúttal nevelési célok elérésének eszközei is. Ez különösen igaz a bennük található olvasmányokra.

A kötet a nyelvkönyvszövegeket négy nevelési perspektívából veszi górcső alá: célnyelvi kultúrára nevelés, környezeti nevelés, globális nevelés és demokratikus állampolgárságra nevelés. Arra keresi a választ, hogy milyen az angol nyelvkönyvek nevelési potenciálja e négy nevelési terület szempontjából. Ehhez a szerző olyan elemzési rendszert dolgozott ki, amely könnyen adaptálható más nyelvek tankönyveinek vizsgálatára is. Az elemzés eredményei a kategória- és tankönyvprofilok. A nevelési dimenzió fókuszba emelése új irányt nyit a hazai nyelvkönyvkutatásban, és az idegennyelv-oktatást is gazdagítja.
Vélemények
 
Hírek