Nincs engedélyezve a javascript.
Bevezetés a marketingbe (2. bővített kiadás)

Bevezetés a marketingbe (2. bővített kiadás)

„Hét éve jelent meg a Bevezetés a marketingbe első kiadása, melyből azóta sok ezer egyetemi hallgató és vállalati szakember ismerte meg a szakterület alapjait.
Szállítás:
1-2 munkanap
Készleten
Eredeti ár:
7 600 ,-
Online ár:
6 384 ,-

Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Kötött ár: a terméknek az Árkötöttségi törvény alapján meghatározott legalacsonyabb eladási ára, melyből további kedvezmény nem adható.

Adatok
Raktári kód:
214585
EAN:
9789634547754
Megjelenés:
2023.
Kötésmód:
puhakötés
Oldalszám:
396
Méret [mm]:
165 x 238 x 22
Nyelv:
magyar
„Hét éve jelent meg a Bevezetés a marketingbe első kiadása, melyből azóta sok ezer egyetemi hallgató és vállalati szakember ismerte meg a szakterület alapjait. Az új kiadás letisztult szerkezete, könnyed, de szakszerű stílusa megőrizte az előző kiadás erényeit. A tartalom frissítése a legújabb trendek tárgyalásával olyan művet eredményezett, melyet az első olvasók mellett az első kiadás olvasóinak is megéri kézbe venni.” Dr. Veres Zoltán sorozatszerkesztő, egyetemi tanár Pannon Egyetem, Veszprém
Vélemények
 
Hírek