Több mint 700 sztorit, érdekességet olvashat e kötetben; mint például ezt: Jean-Pierre Jabouille, a Peugeot sportigazgatója minden befolyását latba vetette, hogy 1994-ben honfitársa, Philippe Alliot ülhessen az egyik McLarenben, ne pedig Martin Brundle. Végül egy teszt lett hivatott dönteni a két pilóta között a Le Castellet-i pályán, amelynek hosszú egyenesében szalmabálák segítségével kialakítottak egy sikánt. Brundle ment elsőként, majd Alliot következett. Kezdetben rosszabb időket ért el angol kollégájánál, ám végül sikerült egy jóval gyorsabb kört repesztenie. Jabouille büszke volt, hogy bebizonyosodott az igaza, ám a McLaren egyik technikusa megmutatta a kocsi telemetriáját. Eszerint a francia versenyző lassítás és – ami még érdekesebb – oldalirányú gyorsulási erők fellépése nélkül haladt át a sikánon. Philippe baráti ugyanis eltávolították a bálákat… A rövid, önálló sztorik kirajzolják a nagy múltú versenycsapat útját a kezdetektől napjainkig. És nem csak a Forma-1-ben, hiszen az évtizedek során a McLaren sikereket ért el a Forma-2-ben, a Forma-5000-ben, az Indycarban, a 7-es csoportban, a GT kategóriában és egyéb versenyosztályokban is. Külön fejezetben kaptak helyet az alapító Bruce McLarenről szóló történetek. A könyv bemutatja a gárdánál dolgozó embereket, versenyzőket, tervezőket, vezetőket ugyanúgy, mint a gyár által épített autókat, azok technikai érdekességeit képekkel, műszaki adatokkal. Megtudhatja többek között, hogy melyik autót juttatta előbbre a színe a rajtrácson; hogy melyik megépítéséért zsarolta meg Niki Lauda a csapatvezetőket; hogy melyik miatt kellett egy újságírónak meztelenre vetkőznie Silverstone-ban; akárcsak azt, hogy miért versenyzett a McLaren több pilótája is lyukas cipőben; és még sok minden mást.
Több mint 700 sztorit, érdekességet olvashat e kötetben; mint például ezt: Jean-Pierre Jabouille, a Peugeot sportigazgatója minden befolyását latba vetette, hogy 1994-ben honfitársa, Philippe Alliot ülhessen az egyik McLarenben, ne pedig Martin Brundle. Végül egy teszt lett hivatott dönteni a két pilóta között a Le Castellet-i pályán, amelynek hosszú egyenesében szalmabálák segítségével kialakítottak egy sikánt. Brundle ment elsőként, majd Alliot következett. Kezdetben rosszabb időket ért el angol kollégájánál, ám végül sikerült egy jóval gyorsabb kört repesztenie. Jabouille büszke volt, hogy bebizonyosodott az igaza, ám a McLaren egyik technikusa megmutatta a kocsi telemetriáját. Eszerint a francia versenyző lassítás és – ami még érdekesebb – oldalirányú gyorsulási erők fellépése nélkül haladt át a sikánon. Philippe baráti ugyanis eltávolították a bálákat… A rövid, önálló sztorik kirajzolják a nagy múltú versenycsapat útját a kezdetektől napjainkig. És nem csak a Forma-1-ben, hiszen az évtizedek során a McLaren sikereket ért el a Forma-2-ben, a Forma-5000-ben, az Indycarban, a 7-es csoportban, a GT kategóriában és egyéb versenyosztályokban is. Külön fejezetben kaptak helyet az alapító Bruce McLarenről szóló történetek. A könyv bemutatja a gárdánál dolgozó embereket, versenyzőket, tervezőket, vezetőket ugyanúgy, mint a gyár által épített autókat, azok technikai érdekességeit képekkel, műszaki adatokkal. Megtudhatja többek között, hogy melyik autót juttatta előbbre a színe a rajtrácson; hogy melyik megépítéséért zsarolta meg Niki Lauda a csapatvezetőket; hogy melyik miatt kellett egy újságírónak meztelenre vetkőznie Silverstone-ban; akárcsak azt, hogy miért versenyzett a McLaren több pilótája is lyukas cipőben; és még sok minden mást.