Beverly Barton: Igaztalan vádak Bethany, az özvegy és egyedülálló anya derekasan tűrte élete számos sorscsapását, most mégis kétségbeesik, mert minden esélye megvan rá, hogy ártatlanul börtönbe kerüljön. Szerencsére felbukkan első nagy szerelme, Morgan Kane, és a testőre lesz. Kapcsolatuk újra felmelegedik, így az asszonynak nincs más választása, be kell avatnia nagy titkába… Jennifer Greene: Bármi áron A jóképű Josh Penoyer egyedül neveli két kamasz fiát és hatéves kislányát. Nem könnyű kalandra vágyik, hanem megbízható társra. Ekkor tűnik fel az életében a varázslatos, érzéki Ariel, aki egy szempillantás alatt leveszi a lábáról. Csakhogy a lány nem hisz a házasságban… Christine Rimmer: Neveletlenek Apja nyomdokaiban jár Cord Stockwell: az üzleti életben ugyanolyan könyörtelen, és nem tud sokáig megmaradni egyetlen nő mellett. Van azonban egy kivétel, aki ugyan csak három hónapos, és egyedül rá számíthat. Cord pedig csupán a szociális munkás Hannah-ra, aki egyáltalán nem az ő típusa, akkor meg miért ólálkodik annyit az asszony hálószobája körül?
Beverly Barton: Igaztalan vádak Bethany, az özvegy és egyedülálló anya derekasan tűrte élete számos sorscsapását, most mégis kétségbeesik, mert minden esélye megvan rá, hogy ártatlanul börtönbe kerüljön. Szerencsére felbukkan első nagy szerelme, Morgan Kane, és a testőre lesz. Kapcsolatuk újra felmelegedik, így az asszonynak nincs más választása, be kell avatnia nagy titkába… Jennifer Greene: Bármi áron A jóképű Josh Penoyer egyedül neveli két kamasz fiát és hatéves kislányát. Nem könnyű kalandra vágyik, hanem megbízható társra. Ekkor tűnik fel az életében a varázslatos, érzéki Ariel, aki egy szempillantás alatt leveszi a lábáról. Csakhogy a lány nem hisz a házasságban… Christine Rimmer: Neveletlenek Apja nyomdokaiban jár Cord Stockwell: az üzleti életben ugyanolyan könyörtelen, és nem tud sokáig megmaradni egyetlen nő mellett. Van azonban egy kivétel, aki ugyan csak három hónapos, és egyedül rá számíthat. Cord pedig csupán a szociális munkás Hannah-ra, aki egyáltalán nem az ő típusa, akkor meg miért ólálkodik annyit az asszony hálószobája körül?