Nincs engedélyezve a javascript.
Okosabban gyorsabban jobban

Okosabban gyorsabban jobban
(E-könyv)

Hogyan tudjuk mentális modellek segítségével fenntartani a koncentrációnkat?
Miként taníthatjuk meg a céltalan tinédzsereket, hogy önmagukat motiválják?
Miért fontosabb az, hogyan működik egy csoport, mint az, hogy kik a tagjai?
Sokak szerint a hatékonyság azt jelenti, hogy többet vagy keményebben kell dolgoznunk.
Szállítás:
Azonnal
Elérhető nálunk:
.ePub formátumban
Eredeti ár:
3 780 ,-

Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Kötött ár: a terméknek az Árkötöttségi törvény alapján meghatározott legalacsonyabb eladási ára, melyből további kedvezmény nem adható.

Adatok
Raktári kód:
182288
ISBN:
9789633046081
EAN:
9789633046081
Gyártó kód:
12978
Megjelenés:
2017.
Oldalszám:
368
Nyelv:
magyar
Hogyan tudjuk mentális modellek segítségével fenntartani a koncentrációnkat?
Miként taníthatjuk meg a céltalan tinédzsereket, hogy önmagukat motiválják?
Miért fontosabb az, hogyan működik egy csoport, mint az, hogy kik a tagjai?
Sokak szerint a hatékonyság azt jelenti, hogy többet vagy keményebben kell dolgoznunk. A Pulitzer-díjas újságíró, Charles Duhigg szerint erről szó sincs: az igazán hatékony csupán az különbözteti meg elfoglalt társaiktól, hogy megválasztják, mely ambícióik megvalósításán fáradoznak, és mely céljaikat hagyják figyelmen kívül, valamint hogy milyen szervezeti kultúrát alakítanak ki vezetőként a csapatukban.
Az Okosabban, gyorsabban, jobban nyolc kulcsfontosságú koncepciója – a motivációtól a célmeghatározáson és a fókuszon át a döntéshozatalig – magyarázatot ad arra, hogy miért érnek el rendkívüli sikereket bizonyos emberek és vállalatok még a gyors változások közepette is. A szerző az idegtudomány, a pszichológia és a viselkedési közgazdaságtan legfrissebb kutatásaira támaszkodva bevezet a termelékenység tudományába, és bemutatja, hogy a mai világban a „hogyan gondolkodunk” fontosabb annál, mint hogy „mit gondolunk”.
Vélemények
 
Hírek