Nincs engedélyezve a javascript.
A grafikai tervezés kézikönyve

A grafikai tervezés kézikönyve

Elemek, összefüggések és szabályok

A grafikai tervezés kézikönyve átfogó képet ad arról a szerteágazó tudásanyagról, amelyet a tervezőgrafikusoknak feltétlenül ismerniük kell a mindennapok kihívásainak sikeres megoldásához. A kötetben ötletek és példák százai teszik szemléletesebbé azokat az alapelveket, amelyek a hatékony tervezői munkához elengedhetetlenek.
Raktári kód:
141268
Kötésmód:
puhatáblás, cérnafűzött
Oldalszám:
320
Szállítás:
1-2 munkanap
Készleten
Korábbi ár:
9 345 Ft
Eredeti ár:
13 325 Ft
Online ár:
11 193 Ft

Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Kötött ár: a terméknek az Árkötöttségi törvény alapján meghatározott legalacsonyabb eladási ára, melyből további kedvezmény nem adható.

Adatok
A grafikai tervezés kézikönyve átfogó képet ad arról a szerteágazó tudásanyagról, amelyet a tervezőgrafikusoknak feltétlenül ismerniük kell a mindennapok kihívásainak sikeres megoldásához. A kötetben ötletek és példák százai teszik szemléletesebbé azokat az alapelveket, amelyek a hatékony tervezői munkához elengedhetetlenek.
Az angol nyelven először hét éve megjelent, azóta töretlen sikerű könyv átdolgozott, kibővített második kiadása részletesen foglalkozik az oldaltervezés kompozíciós szempontjaival, a képek és illusztrációk alkalmazásának kérdéseivel, a színhasználattal, a tipográfiával, valamint az észlelés, történetmesélés és értelmezés vizuális aspektusaival; illetve azzal, hogy miként gyúrhatjuk mindezeket egybe a hatásos kommunikáció érdekében.
A könyv azon túl, hogy minden eddiginél alaposabban tárgyalja a grafikai tervezés alapelveit, azt is bemutatja, hogyan szeghetjük meg a szabályokat anélkül, hogy az a kommunikáció kárára válna vagy összezavarná a befogadót.

Mit várhatunk a könyvtől?
– Részletesen ismerteti és jellemzi a grafikai tervezés vizuális eszközkészletének alapvető elemeit – a pontot, a vonalat, a síkidomokat, a textúrát, a térbeliséget és a kontrasztot –, valamint azt, hogy ezekből hogyan állítható össze hatásos kompozíció.
– Mélyrehatóan elemzi a színeket – színtani jellegzetességeiktől és a szövegre gyakorolt hatásuktól kezdve a különböző fogalmak és érzelmek kifejezésében betöltött szerepükig.
– Sokoldalúan tárgyalja a tipográfia kérdéseit – többek között a betűformák szerkezeti felépítését és optikai jellegzetességeit, a betűtípusok keverésének szabályait, a szöveg szedésével és a szövegképpel kapcsolatos tudnivalókat, és a képi elemként használt betűket.
– Sorra veszi a képek felhasználásának szempontjait – bemutatja a különböző technikákban és ábrázolásmódokban, az absztrakció mértékében és a stilizáció jellegében rejlő lehetőségeket, és hogy ezek miként segíthetik a kommunikációt.
– Bemutatja a szöveg és kép egységét megteremtő módszereket, és az oldal szerkezetének keretet biztosító rácsháló megtervezésének különféle módjait.
– Csokorba gyűjti a jó design 20 szabályát – és példákkal szemlélteti azt is, hogy miként szeghetjük meg ezeket.
– A világ legkülönbözőbb tájairól származó tervezők munkáit bemutató több mint 1000 fotó, továbbá 100 sematikus ábra gondoskodik arról, hogy a bonyolult összefüggések is világosak és érthetőek legyenek.
Vélemények
 
Hírek