Nincs engedélyezve a javascript.
Marketingháború - Hangoskönyv

Marketingháború - Hangoskönyv
(Hangoskönyv)

A Marketingháború arról szól, hogyan alkalmazhatók a hadviselésben ismert taktikák és stratégiák a piaci versenyben. Amint a valóságos háborúkban, a marketing-hadviselésnek is több módja van. A szerzők négyet emelnek ki. Egy vállalat vezetésének az elso és legfontosabb döntése, hogy a négy hadviselési stratégia közül melyiket választja.
Raktári kód:
232801
Jelenleg nem rendelhető
Eredeti ár:
2 990 Ft

Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Kötött ár: a terméknek az Árkötöttségi törvény alapján meghatározott legalacsonyabb eladási ára, melyből további kedvezmény nem adható.

Adatok
A Marketingháború arról szól, hogyan alkalmazhatók a hadviselésben ismert taktikák és stratégiák a piaci versenyben. Amint a valóságos háborúkban, a marketing-hadviselésnek is több módja van. A szerzők négyet emelnek ki. Egy vállalat vezetésének az elso és legfontosabb döntése, hogy a négy hadviselési stratégia közül melyiket választja.
* A védekező háború a piacvezetők esetében ajánlott.
* A támadó háború az erős másodiknak és harmadiknak való.
* Az oldaltámadást a „futottak még” cégeknek kell alkalmazniuk.
* A gerillaháború a kis cégek számára előnyös.
A Marketingháború iskolát teremtő könyv. Tanácsai egyaránt szólnak marketing szakemberekhez, vállalkozókhoz, politikusokhoz és mindazokhoz, akik versenyhelyzetekben nyerni akarnak.
Vélemények
 
Hírek