Nincs engedélyezve a javascript.
Logódesign - Ötlettár

Logódesign - Ötlettár

Inspiráció 50 mestertől

Fordító:
A Scolar Kiadó portfóliójának hosszú ideje egyik legfontosabb elemét jelentik a designkönyvek. A Scolar Design-sorozat egyes kötetei a világ más tájain dolgozó grafikusok keze alól kikerülő munkák bemutatásával kitekintést nyújtanak a design aktuális nemzet­közi trendjeire, friss ötleteket, inspirácót adnak ter­vező­grafi­kusnak és megbízónak egyaránt.
Szállítás:
1-2 munkanap
Készleten
Eredeti ár:
4 999 ,-
Online ár:
4 199 ,-

Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Kötött ár: a terméknek az Árkötöttségi törvény alapján meghatározott legalacsonyabb eladási ára, melyből további kedvezmény nem adható.

Adatok
Raktári kód:
175598
ISBN:
9789632449609
EAN:
9789632449609
Megjelenés:
2019.
Kötésmód:
puhatáblás
Oldalszám:
128
Nyelv:
magyar

A Scolar Kiadó portfóliójának hosszú ideje egyik legfontosabb elemét jelentik a designkönyvek. A Scolar Design-sorozat egyes kötetei a világ más tájain dolgozó grafikusok keze alól kikerülő munkák bemutatásával kitekintést nyújtanak a design aktuális nemzet­közi trendjeire, friss ötleteket, inspirácót adnak ter­vező­grafi­kusnak és megbízónak egyaránt.


 


A logót egy cég arculatának egyik legfontosabb elemeként tartják számon, épp ezért tervezésük a legnagyobb szakmai kihívást jelentő feladatok közé tartozik. A Logo Design Idea Book jól használható kézikönyv, ugyanakkor szórakoztató kultúrtörténeti munka mindazoknak, akiket a design, azon belül a logók története érdekel – a szakmabelieknek inspirációul szolgál, a laikusok számára élvezetes olvasmány. A könyvet hét nagyobb fejezet tagolja, mindegyik egy-egy fontos témát jár körül: hogyan kapnak a betűk személyiséget; hogyan készítsünk feltűnő és jól megjegyezhető monogramot; hogyan váljon egy szimbólum egy egész arculat hordozójává; hogyan transzformáljunk egy identitást egy másik identitássá; hogyan használjuk a humort; hogyan rejtsünk el titkos jeleket a logóban. A nagyobb egységeket tagoló rövid fejezetek egy-egy példával – egy-egy híres logóval – szemléltetnek különböző szakmai megfontolásokat, szempontokat. Olyan logók kerülnek terítékre, mint ebay, BRAUN, IBM, AC/DC, Leica, Volvo stb.

Vélemények
 
Hírek