Nincs engedélyezve a javascript.
Így kezeld a haragodat-munkafüzet gyerekeknek

Így kezeld a haragodat-munkafüzet gyerekeknek

50 játékos feladat, hogy a gyerek megtanuljon uralkodni az indulatain, és jobban kezelje a nehéz helyzeteket

Fordító:
Mutasd meg a haragodnak, hogy ki a főnök! 50 játékos dühkezelési feladat 6–11 éveseknek A düh teljesen normális érzés, akárcsak az öröm, a szomorúság vagy a félelem, ám nem mindig tudjuk, hogyan fejezzük ki a megfelelő módon.
Szállítás:
1-2 munkanap
Készleten
Eredeti ár:
4 999 ,-
Online ár:
4 199 ,-
Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek

További információért kattints ide
Adatok
Raktári kód:
207013
ISBN:
9789634756576
EAN:
9789634756576
Megjelenés:
2022.10.14.
Kötésmód:
kartonált
Oldalszám:
160
Nyelv:
magyar
Tömeg [g]:
300

Mutasd meg a haragodnak, hogy ki a főnök! 50 játékos dühkezelési feladat 6–11 éveseknek A düh teljesen normális érzés, akárcsak az öröm, a szomorúság vagy a félelem, ám nem mindig tudjuk, hogyan fejezzük ki a megfelelő módon.


Az Így kezeld a haragodat játékos gyakorlatai megtanítanak, hogyan urald te az érzéseidet ahelyett, hogy azok uralnának téged, és segítenek megőrizni a hidegvéredet, hogy jó döntéseket hozz akkor is, ha épp dühös vagy. Fedezd fel, hogyan azonosíthatod magadban a harag érzését, és hogyan reagálhatsz rá biztonságosan, hogy ne okozz fájdalmat se önmagadnak, se azoknak, akik körülvesznek!


Rajzold le, hogyan néz ki a haragod, írj neki levelet, fejtsd meg a titkos üzeneteit – az ilyen és hasonló játékos feladatok révén olyan eszközök birtokába kerülsz, amelyekkel újra te lehetsz a főnök, és az értelmetlen, eredménytelen düh helyett ki tudod fejezni, mire is van valójában szükséged az adott helyzetben. Segít, hogy egészséges szokásokat alakíthass ki a harag megnyilvánulásai helyett, így gyorsabban legyűrheted a rossz érzéseket, és újra jól érezheted magad a bőrödben!


• Tudj meg mindent a haragról – hogy hogyan és miért támad fel benned, mi váltja ki belőled, és a tested mely részében milyen módokon nyilvánul meg.


• Játékos gyakorlatokkal győzd le – rajzold, írd, meditáld, kézműveskedd ki magadból a haragodat.


• Alakíts ki jó szokásokat a harag helyett – ezek segítenek, hogy jól reagálj akkor is, amikor úgy érzed, mindjárt felrobbansz a dühtől, és hogy elérd, amire valójában szükséged van

Vélemények
 
Hírek