Nincs engedélyezve a javascript.
Design - Tér- és formakultúra

Design - Tér- és formakultúra

Gondolatok térről, tárgyról, emberről

A tervezés egyike a legösszetettebb feladatoknak, nemcsak képesség, hanem kiapadhatatlan kíváncsiság is kell hozzá. A könyv azoknak szól, akik érdeklődőn tekintenek a világra, és tevékenyen vesznek részt az épített és tárgyi környezet formálásában. Három téma – a tér, a tárgy és az ember – koordinátarendszerében járja körbe a design és a tervezési módszertan összefüggéseit és kérdésköreit.
Szállítás:
1-2 munkanap
Készleten
Eredeti ár:
7 499 ,-
Online ár:
6 299 ,-

Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Kötött ár: a terméknek az Árkötöttségi törvény alapján meghatározott legalacsonyabb eladási ára, melyből további kedvezmény nem adható.

Adatok
Raktári kód:
172237
ISBN:
9789632449753
EAN:
9789632449753
Megjelenés:
2019.
Kötésmód:
puha
Oldalszám:
256
Nyelv:
magyar

A tervezés egyike a legösszetettebb feladatoknak, nemcsak képesség, hanem kiapadhatatlan kíváncsiság is kell hozzá. A könyv azoknak szól, akik érdeklődőn tekintenek a világra, és tevékenyen vesznek részt az épített és tárgyi környezet formálásában. Három téma – a tér, a tárgy és az ember – koordinátarendszerében járja körbe a design és a tervezési módszertan összefüggéseit és kérdésköreit. A gondolatébresztő, elmélkedésre ösztönző felvetések során, ha szükséges, madártávlatból összegezve, máskor viszont a részletekben elmerülve kísér el minket a designelmélet sűrűjében, és segít felfedezni a tervezési gyakorlat tisztán belátható területeit. Megismerteti a tervezők sajátos gondolkodását, a tervezői logika folyamatát, és bepillantást enged a tervezési stratégiák/módszerek kulisszatitkaiba. Kitér a térbeli formaalkotás alapelveire is, beleértve a térképzés pszichológiai és szociológiai kontextusait.


A könyv többek között az alábbi fontos felvetésekre igyekszik választ keresni:



  • Mi a design, és kik a designerek? Milyen új kérdésekkel kell szembesülnie egy leendő tervezőnek, és mire fókuszáljon, ha el akarja kerülni a tervezői csapdákat?

  • Hogyan felelhet meg a design a globális, szociális és kulturális etika jelenkori kihívásainak, és mindeközben hogyan lehet a végeredmény „szép, jó és igaz”?

  • Hogyan hatnak viselkedésünkre a tér- és tárgyformák, és mi a tervező felelőssége ebben a folyamatban?

  • Mit mutatnak a jövő trendjei a felhasználókról? Létezik-e átlagos felhasználó a 21. században?

  • Mi a design üzenete, és hogyan formálható tervezői eszközökkel a tárgy- és formakultúra?

Vélemények
 
Hírek