Nincs engedélyezve a javascript.
Instagram

Instagram

A brand-, az üzlet- és a közösségépítés 125 szabálya

Fordító:
„Kötelező mindenkinek, aki szeretné komolyan venni az Instagramot.” (Alex Woods, Forbes) Az Instagram elengedhetetlen felület minden üzleti vállalkozás számára. A vásárlók 60 százaléka fedez fel új termékeket ezen a platformon.
Szállítás:
1-2 munkanap
Készleten
Korábbi ár:
5 036 ,-
Eredeti ár:
6 999 ,-
Online ár:
5 879 ,-

Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Kötött ár: a terméknek az Árkötöttségi törvény alapján meghatározott legalacsonyabb eladási ára, melyből további kedvezmény nem adható.

Adatok
Raktári kód:
200909
ISBN:
9789635093212
EAN:
9789635093212
Megjelenés:
2021.
Kötésmód:
flexibilis tábla
Oldalszám:
256
Méret [mm]:
150 x 200
Nyelv:
magyar

„Kötelező mindenkinek, aki szeretné komolyan venni az Instagramot.” (Alex Woods, Forbes) Az Instagram elengedhetetlen felület minden üzleti vállalkozás számára. A vásárlók 60 százaléka fedez fel új termékeket ezen a platformon. De hogyan kell hatékonyan használni? Jodie Cook közösségimédia-szakértő világossá és könnyen érthetővé teszi, ami elsőre bonyolultnak tűnhet: 125 szabályt fogalmaz meg, egyszerűen kezelhető és hatásos eszközzé téve így az Instagramot. Jodie végigmegy az üzleti profil működtetésének minden aspektusán – stratégia, tartalom, közösség, növekedés –, és átadja a leglényegesebb tudnivalókat, hogy te is úgy használhasd a digitális marketing eszközeit, akár egy szakértő, vállalkozásod méretétől függetlenül. Tanuld meg, hogyan tervezd meg a posztjaidat; hogyan találd meg a megfelelő hangvételt; hogyan azonosítsd a különféle trendeket; hogyan építs fel egy kampányt; hogyan tedd interaktívvá a felületet.


Tervezd meg saját egyedi stratégiádat, legyen szó bármilyen üzleti vállalkozásról. Építsd be tudásodba a sikeres Instagram-használók ismereteit és Jodie nemzetközi márkákkal, celebekkel és kis vállalkozásokkal folytatott együttműködéseinek tapasztalatait.


Olvasd úgy ezt a könyvet, mint egy útmutatót, mely lépésről lépésre bemutatja, mit is kell tenned. Akár azért veszed kézbe a könyvet, mert teljesen kezdő vagy, akár azért, mert kevés az időd, vagy mert fejlődni szeretnél, hasznosabb és átláthatóbb kézikönyvet aligha találsz közösségimédia-marketing témában.

Vélemények
 
Hírek