"Tanulság, hogy nem minden esetben az ár a fontos, hanem a megkülönböztetés (pozícionálás), amit felméréssel értünk el. Ez köszönhető Attila hihetetlen tudásának!
Még a mai napig is kétféle ajánlatot küldünk ki, és meg-figyeltem: a hagyományos, klasszikus ajánlat nehezen értékesíthető, és ár alapján döntenek róla, addig a történelmi típusúnál csak az élményeket, a látványt nézik."
"Tanulság, hogy nem minden esetben az ár a fontos, hanem a megkülönböztetés (pozícionálás), amit felméréssel értünk el. Ez köszönhető Attila hihetetlen tudásának!
Még a mai napig is kétféle ajánlatot küldünk ki, és meg-figyeltem: a hagyományos, klasszikus ajánlat nehezen értékesíthető, és ár alapján döntenek róla, addig a történelmi típusúnál csak az élményeket, a látványt nézik."