Nincs engedélyezve a javascript.
Címkézés -  a mestermeggyőzés tudománya - Hangoskönyv

Címkézés - a mestermeggyőzés tudománya - Hangoskönyv
(Hangoskönyv)

Kiknek ajánlom ezt a könyvet? 1. Vezetőknek, akiknek nap mint nap meggyőzőknek kell lenniük, és azt szeretnék, hogy a munkatársaik azt csinálják, amit mondanak nekik.

2. Marketingeseknek, akik szeretnék megérteni a befolyásolás mozgatórugóit, mitől tapad meg egy ember fejében egy üzenet, és mitől nem?
Jelenleg nem rendelhető
Eredeti ár:
3 990 ,-

Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Kötött ár: a terméknek az Árkötöttségi törvény alapján meghatározott legalacsonyabb eladási ára, melyből további kedvezmény nem adható.

Adatok
Raktári kód:
190746
Kiknek ajánlom ezt a könyvet?
1. Vezetőknek, akiknek nap mint nap meggyőzőknek kell lenniük, és azt szeretnék, hogy a munkatársaik azt csinálják, amit mondanak nekik.

2. Marketingeseknek, akik szeretnék megérteni a befolyásolás mozgatórugóit, mitől tapad meg egy ember fejében egy üzenet, és mitől nem?

3. Gyártóknak, nagykereskedőknek, akik nem tudnak közvetlenül kommunikálni a végfelhasználóikkal, hanem kénytelenek azt egy másik szereplő (kereskedő, partner) beiktatásával megtenni.

4. Eladóknak és értékesítőknek, akik szeretnének megtanulni történetek mesélésével könnyedén eladni.

5. Network marketingeseknek, akik szeretnék hatékonyabban meggyőzni a potenciális partnereiket, és akiknek eddig nehéz volt elmagyarázni, mitől vagyunk mi jobbak, mások, mint a többiek.

6. Reklámcégeknek, kommunikációs szakembereknek, akik szeretnék megnövelni ügyfeleik kommunikációjának a hatékonyságát!

7. Webshop- és webáruház tulajdonosoknak, akik szeretnék fenntartani a látogató figyelmét, és szeretnék megduplázni hírleveleik hatékonyságát.

8. Friss vállalkozások tulajdonosainak, akik szeretnék, hogy a piac a lehető legrövidebb idő alatt, a lehető legnagyobb hatékonysággal ismerje meg őket.

Akik szeretnének a lehető leggyorsabban a lehető legnagyobb hatékonysággal változást gerjeszteni az emberek fejében a mestermeggyőzés kevesek által ismert eszközeivel.
Vélemények
 
Hírek