Hogyan érjük el, hogy a munkatársak felelősséget vállaljanak, és mindent megtegyenek az üzleti sikerért?- Hogyan csökkenthetjük jelentősen a helyiségekkel kapcsolatos költségeinket?- Hogy készítsünk költségvetést, ha nem vagyunk pénzügyi szakemberek?- Hogyan javítsuk a marketing eredményre gyakorolt hatását?Ez a könyv gyakorlati vezetési kézikönyv. Nem gyárt elméleteket, ám megoldókulcsot ad a vállalat nevű komplexumhoz, a működés minden lényeges területén. Bemutatja, hogyan építhetjük fel, és irányíthatjuk részlegünket, telephelyünket vagy cégünket a hatékonyságot mint alapelvet szem előtt tartva.Aki elolvassa a könyvet, átfogó eszköztárat szerez a mindennapos menedzsment-problémák megoldásához.A szerző nemzetközi környezetben tett szert évtizedes menedzsment-tapasztalatára, specialistájává vált a létrehozó és átalakítási projekteknek. MBA diplomáját általános menedzsmentből szerezte Ausztriában. Jelenleg üzleti hatékonysági tanácsadással foglalkozik.