Nincs engedélyezve a javascript.
Válságálló Vállalkozás

Válságálló Vállalkozás
(E-könyv)

Az új válságkorszak elérte a vállalkozásokat. A szokásos 7 bő esztendő után 7 szűk esztendőnek nézünk elébe. Iszonyú infláció, energiaárak, munkaerőhiány, leszűkülő piac. Hogyan élhet túl egy vállalkozás egy ilyen válságot?  A jó kérdések ilyenkor:  Milyen egy válság? Hol lehet ilyenkor is jó üzleti lehetőségeket találni? Hogyan szervezhető át a cég hatékonnyá és válságállóvá? Lehet-e úgy felépíteni egy céget, hogy ne roppanjunk bele a munkába? Hogyan lehet eladni, átadni a cégünket? Milyen új piacok nyílnak meg a válságban? Milyen a válságmarketing? Mindeközben leszámolás zajlik. Aki nem képes hatékonyabban működni, az csődbe megy. Aki viszont képes a hatékonyabb működésre, az nem csak túléli a válságot, de ő örökli a csődbement vetélytársak vásárlóit is. 

Szállítás:
Azonnal
Elérhető nálunk:
.ePub formátumban
Eredeti ár:
7 900 ,-

Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Kötött ár: a terméknek az Árkötöttségi törvény alapján meghatározott legalacsonyabb eladási ára, melyből további kedvezmény nem adható.

Adatok
Raktári kód:
212250
ISBN:
9786158087971
EAN:
9786158087971
Gyártó kód:
30214
Megjelenés:
2023.
Oldalszám:
155
Nyelv:
magyar

Az új válságkorszak elérte a vállalkozásokat. A szokásos 7 bő esztendő után 7 szűk esztendőnek nézünk elébe. Iszonyú infláció, energiaárak, munkaerőhiány, leszűkülő piac. Hogyan élhet túl egy vállalkozás egy ilyen válságot?  A jó kérdések ilyenkor:  Milyen egy válság? Hol lehet ilyenkor is jó üzleti lehetőségeket találni? Hogyan szervezhető át a cég hatékonnyá és válságállóvá? Lehet-e úgy felépíteni egy céget, hogy ne roppanjunk bele a munkába? Hogyan lehet eladni, átadni a cégünket? Milyen új piacok nyílnak meg a válságban? Milyen a válságmarketing? Mindeközben leszámolás zajlik. Aki nem képes hatékonyabban működni, az csődbe megy. Aki viszont képes a hatékonyabb működésre, az nem csak túléli a válságot, de ő örökli a csődbement vetélytársak vásárlóit is. 

Vélemények
 
Hírek