Nincs engedélyezve a javascript.
Hogyan adjuk el saját ingatlanunkat

Hogyan adjuk el saját ingatlanunkat
(E-könyv)

Regényírás alapú módszer, avagy hogyan írjunk gyorsan sok párhuzamos reklámszöveget     Mi ez? Ez egy olyan anyag, ami módszertant ad, hogyan lehet könnyen egy témában több alternatív reklámszöveget írni. Ez egyaránt alkalmazható rövid (Google Ads, Facebook) vagy hosszabb (weboldalak, landing pagek, levelek, stb.) írására. Jelenleg az a leghatásosabb módszer, ha jó néhány alternatív szöveget írunk és teszteléssel választjuk ki a leghatékonyabbat. Ezért a sok alternatív reklámszöveg írása kulcsfontosságú kompetencia.  Kinek szól? Ez egy haladó szintű anyag, alapvetően azoknak, akik már gyakorlatot szereztek maguknak szövegek írásában. Alapszinttel itt nem foglalkozom. Kezdőknek előtte ajánlom saját alapszintű könyvemet: dr. Tóth András: Dumáljuk meg a marketinget – vevőszerzés kisvállalkozásoknak.  Miért ilyen rövid? Mert nagyon töményen ad egy módszertant. Eredetileg ezt az anyagot műhelygyakorlatokon tanítottam.   Mi van benne? Alapvetően a kliséket (szamárvezető lapokat) akarom átadni, de ehhez természetesen használati utasítást is adok. Mindenhol példaként egy egyszerű feladatot fogok bemutatni.  Az anyag végén külön megadom az üres kérdőíveket, amiket magunknak kinyomtathatunk és kitölthetünk minden projektnek.

Szállítás:
Azonnal
Elérhető nálunk:
.ePub formátumban
Eredeti ár:
2 900 ,-

Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Kötött ár: a terméknek az Árkötöttségi törvény alapján meghatározott legalacsonyabb eladási ára, melyből további kedvezmény nem adható.

Adatok
Raktári kód:
218636
ISBN:
9786158226271
EAN:
9786158226271
Gyártó kód:
32771
Megjelenés:
2023.
Oldalszám:
700
Nyelv:
magyar

Regényírás alapú módszer, avagy hogyan írjunk gyorsan sok párhuzamos reklámszöveget     Mi ez? Ez egy olyan anyag, ami módszertant ad, hogyan lehet könnyen egy témában több alternatív reklámszöveget írni. Ez egyaránt alkalmazható rövid (Google Ads, Facebook) vagy hosszabb (weboldalak, landing pagek, levelek, stb.) írására. Jelenleg az a leghatásosabb módszer, ha jó néhány alternatív szöveget írunk és teszteléssel választjuk ki a leghatékonyabbat. Ezért a sok alternatív reklámszöveg írása kulcsfontosságú kompetencia.  Kinek szól? Ez egy haladó szintű anyag, alapvetően azoknak, akik már gyakorlatot szereztek maguknak szövegek írásában. Alapszinttel itt nem foglalkozom. Kezdőknek előtte ajánlom saját alapszintű könyvemet: dr. Tóth András: Dumáljuk meg a marketinget – vevőszerzés kisvállalkozásoknak.  Miért ilyen rövid? Mert nagyon töményen ad egy módszertant. Eredetileg ezt az anyagot műhelygyakorlatokon tanítottam.   Mi van benne? Alapvetően a kliséket (szamárvezető lapokat) akarom átadni, de ehhez természetesen használati utasítást is adok. Mindenhol példaként egy egyszerű feladatot fogok bemutatni.  Az anyag végén külön megadom az üres kérdőíveket, amiket magunknak kinyomtathatunk és kitölthetünk minden projektnek.

Vélemények
 
Hírek