Nincs engedélyezve a javascript.
A szív ereje az üzleti világban

A szív ereje az üzleti világban
(E-könyv)

Hogyan szabadítsuk fel az „emberi varázslatot”, és érjünk el valószínűtlen eredményeket? 

„Merész és gondolatokkal teli – Joly sok mindent taníthat nekünk.”
JEFF BEZOS, az Amazon alapítója és vezérigazgatója

„A munkatársak boldogságának biztosítása a tulajdonosét eredményezi.”
BIROS LEVENTE, az OnlineMárkaboltok és a Szemléletváltó alapító -tulajdonosa

Szállítás:
Azonnal
Elérhető nálunk:
.ePub formátumban
Eredeti ár:
7 990 ,-

Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Kötött ár: a terméknek az Árkötöttségi törvény alapján meghatározott legalacsonyabb eladási ára, melyből további kedvezmény nem adható.

Adatok
Raktári kód:
220965
ISBN:
9786158210874
EAN:
9786158210874
Gyártó kód:
33673
Megjelenés:
2024.
Oldalszám:
336
Nyelv:
magyar

Hogyan szabadítsuk fel az „emberi varázslatot”, és érjünk el valószínűtlen eredményeket? 


„Merész és gondolatokkal teli – Joly sok mindent taníthat nekünk.”
JEFF BEZOS, az Amazon alapítója és vezérigazgatója


„A munkatársak boldogságának biztosítása a tulajdonosét eredményezi.”
BIROS LEVENTE, az OnlineMárkaboltok és a Szemléletváltó alapító -tulajdonosa


„2012-ben mindenki azt hitte, a cégünknek vége” – mondja Joly. Nyolc évvel később a Best Buy teljesen átalakult: Joly és csapata újjáépítette a vállalatot, amely az ország egyik legkedveltebb munkaadója lett, nagymértékben javította a vásárlói elégedettséget, és drámaian növelte a Best Buy részvényeinek árfolyamát. Jolynak és csapatának sikerült elérnie azt is, hogy a Best Buy a fenntarthatóság és az innováció éllovasa legyen.


A könyvből megismerheted a Best Buy feltámadása mögött húzódó ?lozó?át: 
• kövess egy nemes célt,
• helyezd az embereket a cég középpontjába,
• teremts olyan környezetet, ahol minden alkalmazott kivirul,
• és a pro? tot következményként kezeld, ne célként.


A szemléletet könnyű megérteni, a gyakorlatban megvalósítani azonban már nehezebb. Kell hozzá, hogy radikálisan újragondoljuk, hogyan dolgozunk, hogyan határozzuk meg a vállalatokat, hogyan motiválunk, és hogyan vezetünk. Könyvében Joly emlékezetes történeteket idéz fel, leckéket és gyakorlati tanácsokat oszt meg velünk, mindezt a saját, személyes átalakulásából, amelynek során a keménykezű McKinsey-tanácsadóból olyan vezetővé vált, aki hisz az emberi varázslatban.


Aktuális útmutató azoknak a vezetőknek, akik készen állnak maguk mögött hagyni a régi paradigmákat, és a cél és az emberség szem előtt tartásával kívánnak vezetni. Megmutatja, hogyan helyezhetjük új alapokra a kapitalizmust úgy, hogy az része legyen a fenntartható jövőnknek.

Vélemények
 
Hírek