Nincs engedélyezve a javascript.
A sikeres direkt értékesítés tudománya

A sikeres direkt értékesítés tudománya

Az Amway-tol a zombikig

A Hogyan építsünk MLM pénzgyárat című bestseller folytatása.
Ha valaki sikeres szeretne lenni a direkt értékesítés területén, talán nincs még egy olyan ember a földön, aki Randy Gage-nél többet tudna ebben segíteni. Tapasztalatait a való életből szűri le, hiszen termékforgalmazóként több millió dollárt keresett, és egy több mint 200 ezer emberből álló csapatot épített fel.
Szállítás:
1-2 munkanap
Készleten
Utolsó darab!
Eredeti ár:
3 990 ,-
Online ár:
3 352 ,-

Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Kötött ár: a terméknek az Árkötöttségi törvény alapján meghatározott legalacsonyabb eladási ára, melyből további kedvezmény nem adható.

Adatok
Raktári kód:
213296
EAN:
9786155030857
Megjelenés:
2023.04.12.
Kötésmód:
puhatáblás
Oldalszám:
312
Nyelv:
magyar
Tömeg [g]:
372
A Hogyan építsünk MLM pénzgyárat című bestseller folytatása.

Ha valaki sikeres szeretne lenni a direkt értékesítés területén, talán nincs még egy olyan ember a földön, aki Randy Gage-nél többet tudna ebben segíteni. Tapasztalatait a való életből szűri le, hiszen termékforgalmazóként több millió dollárt keresett, és egy több mint 200 ezer emberből álló csapatot épített fel.

Ez a könyv a direkt értékesítés eddig megjelent legintenzívebb képzési anyaga. Azokat a problémákat veti fel és oldja meg, amelyek napjainkban alapvetően befolyásolják az üzletet.

A könyvből kiderül:
Hogyan találhatók meg a legjobb emberek
Mi a másolódás 7 alapelve
Mi a sikeres meghívás 10 kulcsa
Melyek a hatékony növekedés útjai
Hogyan használhatók a közösségi médiák arra, hogy robbanásszerű fejlődést érjünk el
19 olyan veszély, amely megöli a növekedést
Vélemények
 
Hírek