1988-ban a moszkvai születésű Szergey Brin és a középnyugat-amerikai Larry Page nem kisebb tervvel hagyták maguk mögött a Stanford Egyetemet, mint hogy egy kiterjedt keresőrendszer alkalmazásával megváltoztassák a világot, mely a világháló minden egyes információját rendszerbe foglalja, és ingyenesen elérhetővé teszi.
Ez a pergő beszámoló lelkiismeretes kutatásokra és a Google-lal való kivételes kapcsolatra támaszkodva bepillantást enged ennek az emberközeli cégnek az alapításába és terjeszkedésébe, melynek szokatlan módszerei lehetővé tették, hogy megtörje a Microsoft dominanciáját, felrázza a Wall Streetet, és átírja a hirdetés szabályait.
A Google sztori bemutatja a cég nagyra törő és sokat vitatott terveit – beleértve a titkos terveket is, melyek egy kutató genetikai adatbázis létrehozására vonatkoznak – csakúgy, mint azokat az aggályos ügyeket, melyek az alapítók vezérelvét is tesztelhetnék: „Ne légy gonosz!"