Nincs engedélyezve a javascript.
Boldogság mint cégkultúra

Boldogság mint cégkultúra

A milliárd dolláros profithoz, szenvedélyhez és magasabb célhoz vezető út

"A Zappos merészet álmodó vezérigazgatója elmeséli, hogyan vezetett addig példátlan sikerekhez a vállalati kultúra hangsúlyozása. ..."
Szállítás:
1-2 munkanap
Készleten
Eredeti ár:
4 970 ,-
Online ár:
4 175 ,-
Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek

További információért kattints ide
Adatok
Raktári kód:
213108
EAN:
9786150091587
Megjelenés:
2023.04.03.
Kötésmód:
puhatáblás, füllel
Oldalszám:
350
Nyelv:
magyar
Tömeg [g]:
470
"A Zappos merészet álmodó vezérigazgatója elmeséli, hogyan vezetett addig példátlan sikerekhez a vállalati kultúra hangsúlyozása.

- Fizess 2000 dollárt az új alkalmazottaknak, hogy kilépjenek.
- Az egész céged maga legyen az ügyfélszolgálat, ne csak egy csapat azon belül.
- Az első számú prioritásod a céges kultúra legyen.
- A vállalkozásod vezetéséhez alkalmazd a boldogságkutatások tudományos eredményeit.
- Az alkalmazottak fejlődését személyes és szakmai segítséggel egyaránt támogasd.
- Igyekezz megváltoztatni a világot.
- Ja, és keress pénzt!

Őrülten hangzik? Mindez a normál ügymenet része a Zappos.com nevű online kiskereskedelmi cégnél, ahol a bruttó értékesítési bevétel minden évben meghaladja az egymilliárd dollárt.

Tony Hsieh (a kiejtése: séj) 1999-ben 265 millió dollárért eladta a Microsoftnak a LinkExchange nevű vállalatot, amelynek társalapítója volt. Ezt követően csatlakozott a Zapposhoz tanácsadói és befektetői minőségben, majd végül ő lett a cég vezérigazgatója. 2009-ben a Zappos szerepelt a Fortune magazin legjobb 25 munkahelyet feltüntető toplistáján, majd ugyanebben az évben felvásárolta az Amazon - az ügylet becsült értéke a zárás napján meghaladta az 1,2 milliárd dollárt.

Első könyvében Tony az élete során - a limonádés standtól a pizzázón és a LinkExchange-en át egészen a Zapposig és még tovább - megtanult különböző üzleti leckéket osztja meg az olvasóival. Végső soron azt mutatja meg, hogy a boldogságot szem előtt tartva hogyan növelhetjük a profitot, a szenvedélyt és a céltudatosságot mind az üzletben, mind pedig az életben."
Vélemények
 
Hírek