Nincs engedélyezve a javascript.
Alapmarketing példatár

A két megjelent kötet újszerű, tanfolyamot nem igénylő alapmarketing tankönyv és munkafüzet mind önképzésre, mind pedig szervezett oktatás kereteiben történő felhasználásra alkalmas. Középiskolai szakképzésben és főiskolai-egyetemi alapképzésben kitűnően alkalmazható. Kiss Mariann korábban bestsellerré vált marketing tankönyvének és példatárának...

Szállítás:
1-2 munkanap
Készleten
Utolsó darab!
Eredeti ár:
2 800 ,-
Online ár:
2 352 ,-
Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek

További információért kattints ide
Adatok
Raktári kód:
139438
ISBN:
9789630595711
EAN:
9789630595711
Megjelenés:
2014.
Kötésmód:
kartonált
Oldalszám:
220
Nyelv:
magyar
Tömeg [g]:
330

A két megjelent kötet újszerű, tanfolyamot nem igénylő alapmarketing tankönyv és munkafüzet mind önképzésre, mind pedig szervezett oktatás kereteiben történő felhasználásra alkalmas. Középiskolai szakképzésben és főiskolai-egyetemi alapképzésben kitűnően alkalmazható. Kiss Mariann korábban bestsellerré vált marketing tankönyvének és példatárának egyenes folytatása, továbbfejlesztett változata most megjelent két könyvünk.
A könyv bemutatja a marketing alapkategóriáit és összefüggéseit a jelenlegi piaci viszonyok között. Tárgyalja a marketingmenedzsment folyamatát. Részletesen vizsgálja a marketing-mix részeit, elemzi az egyes tényezőket (termék, ár, értékesítés, reklám). A Példatár gyakorlati példák és alkalmazások segítségével dolgozza fel az elméleti ismereteket.

Vélemények
 
Hírek