Nincs engedélyezve a javascript.
Bevezetés a vizuális kommunikációba
Bevezetés a vizuális kommunikációba egyedülállóan szemléletes és közérthető útmutató a kommunikáció iránt érdeklődők számára.
Szállítás:
1-2 munkanap
Készleten
Utolsó darab!
Eredeti ár:
11 990 ,-
Online ár:
10 072 ,-
Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek

További információért kattints ide
Adatok
Raktári kód:
177165
ISBN:
9789635090549
EAN:
9789635090549
Megjelenés:
2019.
Kötésmód:
puhatáblás
Oldalszám:
240
Nyelv:
magyar
A Bevezetés a vizuális kommunikációba egyedülállóan szemléletes és közérthető útmutató a kommunikáció iránt érdeklődők számára. Bemutatja a médiához kapcsolódó legfontosabb vizuális szakterületeket, támpontokat ad az elmélet gyakorlatba való átültetéséhez, és elmagyarázza, miként építsük fel kommunikációnkat – a stratégiától és az üzenet megfogalmazásától a designig és a befolyásolás művészetéig – úgy, hogy az elérje a megfelelő célcsoportot és a kívánt hatást.
A könyv nélkülözhetetlen összefoglaló mindazok számára, akik képi és szöveges üzenetek célba juttatásával foglalkoznak, és a kor igényeinek megfelelve saját szűkebb szakterületük ismeretén túl a vizuális kommunikáció tágabb összefüggéseit is meg szeretnék érteni. Haszonnal forgathatja bárki, aki a tervezőgrafika, a reklám, az újságírás, az új médiumok, az információtechnológia, a tömegkommunikáció, a fényképezés, a filmezés vagy a televíziózás területe iránt érdeklődik.
A Bevezetés a vizuális kommunikációba olyan, a világ különböző tájairól származó, naprakész példák sorát vonultatja fel, amelyek már bizonyították működőképességüket, és amelyek jól illusztrálják az elmélet gyakorlati megvalósításának lehetőségeit. A fejezetek végén található rövid összegzések segítik az ismeretek összefoglalását, felelevenítését és a témakörök közötti tájékozódást.

A kötet a kommunikációs folyamat változatos részterületeit öleli fel:
– a kommunikációs stratégia tervezése,
– hogyan fogalmazzunk meg és öntsünk formába egy üzenetet,
– a képek alkalmazásának hatásos módjai,
– hogyan keltsük fel és irányítsuk a figyelmet a design segítségével,
– az összkép kialakítása: hogyan valósítsuk meg a hangok, szövegek, képek és színek összjátékát.
Vélemények
 
Hírek