Nincs engedélyezve a javascript.
Boldogság mint cégkultúra

Boldogság mint cégkultúra
(E-könyv)

A Zappos merészet álmodó vezérigazgatója elmeséli, hogyan vezetett addig példátlan sikerekhez a vállalati kultúra hangsúlyozása.


Fizess 2000 dollárt az új alkalmazottaknak, hogy kilépjenek.

Az egész céged maga legyen az ügyfélszolgálat, ne csak egy csapat azon belül.

Az első számú prioritásod a céges kultúra legyen.

Szállítás:
Azonnal
Elérhető nálunk:
.ePub formátumban
Eredeti ár:
3 480 ,-
Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek

További információért kattints ide
Adatok
Raktári kód:
192435
ISBN:
9786150091594
EAN:
9786150091594
Gyártó kód:
20641
Megjelenés:
2020.
Oldalszám:
352
Nyelv:
magyar

A Zappos merészet álmodó vezérigazgatója elmeséli, hogyan vezetett addig példátlan sikerekhez a vállalati kultúra hangsúlyozása.


Fizess 2000 dollárt az új alkalmazottaknak, hogy kilépjenek.

Az egész céged maga legyen az ügyfélszolgálat, ne csak egy csapat azon belül.

Az első számú prioritásod a céges kultúra legyen.

A vállalkozásod vezetéséhez alkalmazd a boldogságkutatások tudományos eredményeit.

Az alkalmazottak fejlődését személyes és szakmai segítséggel egyaránt támogasd.

Igyekezz megváltoztatni a világot.

Ja, és keress pénzt!


Őrülten hangzik? Mindez a normál ügymenet része a Zappos.com nevű online kiskereskedelmi cégnél, ahol a bruttó értékesítési bevétel minden évben meghaladja az egymilliárd dollárt.


Tony Hsieh (a kiejtése: séj) 1999-ben 265 millió dollárért eladta a Microsoftnak a LinkExchange nevű vállalatot, amelynek társalapítója volt. Ezt követően csatlakozott a Zapposhoz tanácsadói és befektetői minőségben, majd végül ő lett a cég vezérigazgatója. 2009-ben a Zappos szerepelt a Fortune magazin legjobb 25 munkahelyet feltüntető toplistáján, majd ugyanebben az évben felvásárolta az Amazon - az ügylet becsült értéke a zárás napján meghaladta az 1,2 milliárd dollárt.


Első könyvében Tony az élete során - a limonádés standtól a pizzázón és a LinkExchange-en át egészen a Zapposig és még tovább - megtanult különböző üzleti leckéket osztja meg az olvasóival. Végső soron azt mutatja meg, hogy a boldogságot szem előtt tartva hogyan növelhetjük a profitot, a szenvedélyt és a céltudatosságot mind az üzletben, mind pedig az életben.

Vélemények
 
Hírek